Godt Nyttår

Vi har nå rundet årsskiftet og jeg vil takke historielagets medlemmer for den innsatsen som mange har gjort for laget i året som har gått.
Mange har bidratt med verdifull lokalhistorisk kunnskap, skrevet artikler, drevet med fotoinnsamling, rydding av kultursti, arrangert turer, solgt årbøker eller tatt på seg andre oppgaver i historielagets regi. Før jul hadde vi stor pågang av bokbestillinger og mange har nok fått ett eksemplarer av historielagets nyeste årbok som julegave. Bøker fra historielaget er fine julegaver, enten det er årboka, sæterboka, Bøhmers Lillehammerreise 1910 eller andre bøker vi kan tilby.

Og nå i vinterkulda er det trivelig å benke seg i sofaen, med pledd og tekopp og en svært interessant historielagsbok. Du kan utnytte vintermørket og kose deg med ei bok som har mange fine artikler og bilder fra gamle dager.

Jeg ønsker alle medlemmer og historieinteresserte et trivelig nytt år i 2019! Og vel møtt til historielagsarrangementer i året som kommer.

08.06.2024, kl. 0900:
Sommertur med buss til Ringebu Prestegård, avreise kl. 9 fra Lurhaugen. Sett av dagen, mer info kommer.