Årbok og kveldsseminarer

Årets vakreste eventyr er rett rundt hjørnet. Ny årbok blir lansert 6. november - og du kan glede deg til ei bok med utrolig variert og rikholdig innhold. Artikler om dreggefiske på Mjøsa, Brøggers guttekor og historier fra krigen. Og mye annet spennende. All honnør til bidragsytere og redaksjon for ei fin bok.
Dette blir fine gaver både til farsdag og jul. Medlemmer av historielaget får kjøpt boka til redusert pris, enten på lanseringa, på Maihaugens julemarked eller på salgsdager i biblioteket før jul.

Mye ny kunnskap får du også på de lokalhistoriske foredragene på biblioteket i høst. Møt opp til interessante gratisforedrag om ulike emner. Sjekk datoer og temaer i Nytt om gammelt eller på hjemmesida vår.
Kos deg med årboka og en tekopp i høstmørket.
Grethe Borgen

Det skjer:

08.06.2024, kl. 0900:
Sommertur med buss til Ringebu Prestegård, avreise kl. 9 fra Lurhaugen. Sett av dagen, mer info kommer.

Lederen har ordet

Årsmøte

I år møtes vi alle på Fåberg Misjonshus 10. mars kl. 17.00. Etter årsmøtesakene får vi et kåseri om Fåberg tettsted ved Harald Thoresen.

Les mer om Årsmøte

Lederens arkiv