Årsmøtet 2019

Fåberg og Lillehammer historielag har nettopp gjennomført et godt årsmøte på Betel i Rudsbygd.
32 frammøtte historielagsvenner fikk høre hva vi har fått til i året som har gått. Samtidig som de fikk mulighet til å diskutere retningen videre.

Vi gleder oss til i år å sette i gang med å få dokumentert historien om bureisningsbrukene i kommunen. Og vi skal også holde i gang arbeidet med å få reist minnetavler over de russiske krigsfangene som omkom på Jørstadmoen under krigen.
Det vil skje mye i historielagets regi framover. Vi fikk inn gode folk i styret, og nå gleder vi oss til å planlegge alle aktivitetene framover.

Hvor årets medlemsturer vil gå blir spennende å få på plass.
Mer informasjon om dette kommer så snart vi har det klart.